تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 دی 1401 - 18:49
46 بازدید
کد خبر : 206692

دانلود زیرنویس انیمیشن The Apostle 2012 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس انیمیشن The Apostle 2012 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس انیمیشن The Apostle 2012 زیرنویس انیمیشن حواری یک انیمیشن ترسناک استاپ موشن اسپانیایی است که در سال ۲۰۱۲ به نویسندگی و کارگردانی فرناندو کورتیزو (در اولین کارگردانی‌اش) ساخته شد. در این فیلم که توسط Artefact Productions تولید شده است، کارلوس بلانکو ویلا، پل ناشی، خورخه سانز، جرالدین چاپلین و لوئیس توزار در آن

دانلود زیرنویس انیمیشن The Apostle 2012 زیرنویس انیمیشن حواری یک انیمیشن ترسناک استاپ موشن اسپانیایی است که در سال ۲۰۱۲ به نویسندگی و کارگردانی فرناندو کورتیزو (در اولین کارگردانی‌اش) ساخته شد. در این فیلم که توسط Artefact Productions تولید شده است، کارلوس بلانکو ویلا، پل ناشی، خورخه سانز، جرالدین چاپلین و لوئیس توزار در آن ایفای نقش کرده اند. این آخرین فیلم با بازی Naschy بود که در نوامبر ۲۰۰۹ درگذشت. این فیلم در ۳۱ اکتبر ۲۰۱۲ توسط Film Arante و Coven Distribution در سینماهای اسپانیا اکران شد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس انیمیشن The Apostle 2012 - بلو سابتایتل

زیرنویس انیمیشن The Apostle 2012 یک محکوم اخیراً فراری به دنبال گنجی است که سال ها پیش در یک روستای کوچک و منزوی در گالیسی پنهان کرده بود. با این حال یک بار در آنجا متوجه می شود که در روستا حکمی حتی بدتر از آن وجود دارد که از آن فرار کرده است.

زیرنویس انیمیشن The Apostle 2012 - بلو سابتایتل

زیرنویس The Apostle 2012 تولید این فیلم در سال ۲۰۰۸ آغاز شد. با بودجه ۵.۲ میلیون یورویی، The Apostle تا حدی توسط ۵۶۰ حامی تامین مالی شد. این فیلم به صورت استاپ موشن استریوسکوپی و با استفاده از انیمیشن گلی که اولین انیمیشنی بود که در اروپا ساخته شد، فیلمبرداری شد. این فیلم به نویسندگی و کارگردانی فرناندو کورتیزو اولین کارگردانی کورتیزو بود. فیلمبرداری توسط متیو هزلریگ و تدوین فیلم توسط فرناندو آلفونسین انجام شده است. موسیقی متن توسط خاویر فونت، فیلیپ گلس و آرتورو واکرو ساخته شده و توسط شرکت Orange Mountain Music منتشر شده است.

دانلود زیرنویس انیمیشن حواری ۲۰۱۲ در نوامبر ۲۰۱۴، The Apostle در وب سایت رسمی خود توسط Artefact Productions با هزینه ۱.۵ یورو برای یک دوره اجاره ۲۴ ساعته منتشر شد. چندین نسخه زیرنویس از جمله انگلیسی نیز موجود بود. قیمت دی وی دی ۱۰ یورو بود. با توجه به تعاملات قبلی Artefact Productions با Film Arante و Coven Distribution، آنها قصد ندارند فیلم را به یک سرویس پخش ویدئو یا توزیع کننده DVD بفروشند، بلکه به صورت آنلاین از طریق وب سایت رسمی خود فروخته می شوند.

زیرنویس The Apostle 2012 - بلو سابتایتل

زیرنویس انیمیشن حواری ۲۰۱۲ در ۳۱ اکتبر ۲۰۱۲ در اسپانیا اکران شد. اگرچه پخش ۸۰ سالن در ابتدا توسط توزیع کنندگان Film Arante و Coven Distribution موافقت شد، رسول در نهایت تنها در سیزده سالن سینما پس از شکست های مختلف اکران شد. این فیلم یک شکست باکس آفیس بود که در آخر هفته افتتاحیه خود ۱۷۰۶۱ دلار فروخت و مجموع فروش باکس آفیس ۵۹۸۱۰ دلار را در کل اکران خود در سینما به دست آورد. زیان مالی آنقدر زیاد بود که Artefact Productions را به مرز ورشکستگی رساند. پس از اکران ناامیدکننده، کارگردان کوریتزو به فوتوگراماس گفت: “در اسپانیا، دیگر هرگز فیلمی نخواهم ساخت. من ۳ سال از عمرم را بیهوده تلف کردم و تلاش بسیاری از مردم به هدر رفت.”

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.