تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آذر 1402 - 22:02
398 بازدید
کد خبر : 208848

اوپو رنو ۱۱ و رنو ۱۱ پرو با چیپست‌های سریع‌تر، دوربین‌های ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شدند.

اوپو رنو ۱۱ و رنو ۱۱ پرو با چیپست‌های سریع‌تر، دوربین‌های ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شدند.

به گزارش حالا نیوز و به نقل از گسمارنا اوپو امروز Reno11 و Reno11 Pro – رهبران میان رده خود – را با طراحی جدید در پشت و چیپست های سریعتر معرفی کرد. در مقایسه با نسخه های چینی Reno10، ظرفیت باتری نیز افزایش یافت، اما اوپو تصمیم گرفت تا سرعت شارژ SuperVOOC را کمی کاهش

Oppo Reno11, Reno11 Pro come with refreshed design and 50 MP cameras

به گزارش حالا نیوز و به نقل از گسمارنا اوپو امروز Reno11 و Reno11 Pro – رهبران میان رده خود – را با طراحی جدید در پشت و چیپست های سریعتر معرفی کرد. در مقایسه با نسخه های چینی Reno10، ظرفیت باتری نیز افزایش یافت، اما اوپو تصمیم گرفت تا سرعت شارژ SuperVOOC را کمی کاهش دهد.

Oppo Reno11، Reno11 Pro با طراحی جدید و دوربین های ۵۰ مگاپیکسلی عرضه می شوند
Oppo Reno11
وانیلی Reno11 حول یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی OLED با وضوح ۱۰۸۰p ساخته شده است. صفحه نمایش ۱۰ بیتی از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی ۲۴۰ هرتز پشتیبانی می کند. در قسمت جلویی یک سوراخ پانچ برای دوربین سلفی، کناره‌های کمی خمیده برای هندلینگ بهتر و یک اسکنر اثر انگشت در زیر نمایشگر تعبیه شده است.

این چیپست Dimensity 8200 توسط Mediatek است که Oppo از آن در Reno10 Pro استفاده کرده است، اما همچنان یک ارتقاء برای اعضای وانیلی سری است.

Oppo Reno11، Reno11 Pro با طراحی جدید و دوربین های ۵۰ مگاپیکسلی عرضه می شوند
Reno11 از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی Sony LYT600 برای دوربین اصلی در پشت استفاده می کند. این دوربین دارای دیافراگم f/1.8، فوکوس خودکار و OIS است. دوربین پرتره ۳۲ مگاپیکسلی با زوم ۲ برابر به آن ملحق شده است. دوربین سوم یک دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی فوق عریض با ۱۱۲ درجه فو وی است.

دوربین سلفی دوربین ۳۲ مگاپیکسلی خوب قدیمی است که در سه سال گذشته بخشی از هر گوشی هوشمند Reno و Find X بوده است.

Oppo Reno11، Reno11 Pro با طراحی جدید و دوربین های ۵۰ مگاپیکسلی عرضه می شوند
ظرفیت باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعت است که حدود ۵ درصد بیشتر از آنچه در گوشی های Reno10 بود، بیشتر است. حداکثر سرعت شارژ ۶۷ وات است که بر روی کاغذ کاهش یافته است، اما Oppo همچنان می گوید که ۱۹ دقیقه طول می کشد تا گوشی از ۰ به ۵۰ درصد برسد.

دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی OIS Reno11 Pro به سنسور Sony IMX890 ارتقا یافته است که بزرگتر و قدرتمندتر است. بقیه دوربین ها یکسان هستند – ۳۲ مگاپیکسل پرتره و ۸ مگاپیکسل فوق عریض با فو وی ۱۱۲ درجه و همچنین دوربین ۳۲ مگاپیکسلی در جلو.

باتری به دو سلول ۲۳۵۰ میلی آمپر ساعتی تقسیم می شود که در مجموع ظرفیت معمولی ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعت را تشکیل می دهند. نرخ شارژ ۸۰ وات است و اوپو ادعا می کند که این گوشی به ۱۱ دقیقه برای شارژ از ۰ تا ۵۰ درصد نیاز دارد. از دیگر ویژگی‌های برجسته می‌توان به Color OS 14، پشتیبانی از NFC و دو سیم‌کارت با ۵G در هر دو کارت اشاره کرد.

Oppo Reno11، Reno11 Pro با طراحی جدید و دوربین های ۵۰ مگاپیکسلی عرضه می شوند
Oppo Reno 11 Pro برای پیش‌سفارش در رنگ‌های سفید، سبز یا مشکی در دسترس است. قیمت اولیه ۳۴۹۹ یوان (۴۹۰ دلار/۴۵۰ یورو) برای ۱۲/۲۵۶ گیگابایت و ۳۷۹۹ یوان (۵۳۰ دلار/۴۹۰ یورو) برای ۱۲/۵۱۲ گیگابایت است. اولین فروش در چین برای هفته آینده – ۱ دسامبر برنامه ریزی شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.