تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1403 - 17:52
36 بازدید
کد خبر : 208864

جزئیات نمایشگر OnePlus 13، Oppo Find X8، X8 Pro، X8 Ultra به بیرون درز کرد

جزئیات نمایشگر OnePlus 13، Oppo Find X8، X8 Pro، X8 Ultra به بیرون درز کرد

بر اساس افشاگر پرکار چینی که از Digital Chat Station در Weibo استفاده می کند، OnePlus 13 و Oppo Find X8 Ultra دقیقاً از همان صفحه نمایش استفاده می کنند، یک پنل ۶.۸ اینچی ۸T LTPO با انحناهای میکرو و وضوح ۱۴۴۰×۳۱۶۸. این توسط BOE تولید خواهد شد. از طرف دیگر، Oppo Find X8 دارای

Oppo Find X7 Ultra

بر اساس افشاگر پرکار چینی که از Digital Chat Station در Weibo استفاده می کند، OnePlus 13 و Oppo Find X8 Ultra دقیقاً از همان صفحه نمایش استفاده می کنند، یک پنل ۶.۸ اینچی ۸T LTPO با انحناهای میکرو و وضوح ۱۴۴۰×۳۱۶۸. این توسط BOE تولید خواهد شد.

از طرف دیگر، Oppo Find X8 دارای صفحه نمایش تخت ۶.۵ تا ۶.۶ اینچی با رزولوشن ۱۲۵۶×۲۷۶۰ خواهد بود، در حالی که Oppo Find X8 Pro با یک پنل ۶.۷۸ اینچی ۸T LTPO میکرو خمیده با وضوح ۱۲۶۴×۲۷۸۰ عرضه خواهد شد.

Oppo Find X7 UltraOppo Find X7 Ultra
Find X8 و Find X8 Pro هر دو از SoC مدیاتک Dimensity 9400 استفاده خواهند کرد و ظاهراً به زودی در دسترس قرار خواهند گرفت. Find X8 Ultra و OnePlus 13 هر دو از اسنپدراگون ۸ نسل ۴ استفاده خواهند کرد که قرار است در ماه اکتبر معرفی شود.

انتظار می رود Find X8 Ultra در مقایسه با X8 و X8 Pro دیرتر عرضه شود و همانطور که می توانید بگویید، برای اولین بار خط پرچمدار Oppo دارای سه عضو خواهد بود، حرکتی که به نظر می رسد استراتژی شیائومی را تقلید کند.

طبق شایعات قبلی، Find X8 در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی و صورتی عرضه می‌شود، در حالی که Find X8 Pro در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی وارد بازار خواهد شد.

منبع:gsmarena

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.