تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1402 - 18:04
220 بازدید
کد خبر : 208829

ادوبی از ابزارهای جدید تولید تصویر در فشار هوش مصنوعی رونمایی کرد

ادوبی از ابزارهای جدید تولید تصویر در فشار هوش مصنوعی رونمایی کرد

به گزارش حالا نیوز و به نقل از رویترز ۱۰ اکتبر (رویترز) – Adobe (ADBE.O) روز سه‌شنبه اعلام کرد که در جدیدترین تلاش خود برای رقابت با استارت‌آپ‌هایی که کسب‌وکار اصلی آن را به چالش می‌کشند، فناوری جدیدی برای تولید تصویر ارائه می‌کند که می‌تواند از یک تصویر آپلود شده الهام بگیرد و با سبک

Illustration shows Artificial Intelligence words

به گزارش حالا نیوز و به نقل از رویترز ۱۰ اکتبر (رویترز) – Adobe (ADBE.O) روز سه‌شنبه اعلام کرد که در جدیدترین تلاش خود برای رقابت با استارت‌آپ‌هایی که کسب‌وکار اصلی آن را به چالش می‌کشند، فناوری جدیدی برای تولید تصویر ارائه می‌کند که می‌تواند از یک تصویر آپلود شده الهام بگیرد و با سبک آن مطابقت داشته باشد.

فناوری تولید تصویر از شرکت‌هایی مانند Midjourney و Stable Diffusion پایگاه مشتریان خلاق Adobe را که از ابزارهای آن مانند Photoshop استفاده می‌کنند، تهدید کرده است.

شرکت مستقر در سن خوزه در کالیفرنیا با توسعه تهاجمی نسخه خود از این فناوری و تزریق آن به برنامه های نرم افزاری خود پاسخ داده است.

ادوبی که به مشتریان خود قول داده است که تصاویر تولید شده از چالش های قانونی در امان باشند، گفت که این مشتریان از این ابزار برای تولید سه میلیارد تصویر استفاده کرده اند که یک میلیارد آن تنها در ماه گذشته بوده است.

نسل جدید ابزارهای معرفی شده در روز سه شنبه شامل قابلیتی به نام Generative Match خواهند بود. مانند ابزار قبلی Adobe، این ابزار به کاربران اجازه می دهد تا از چند کلمه متن تصویری تولید کنند. اما همچنین به کاربران اجازه می‌دهد تا ۱۰ تا ۲۰ تصویر را آپلود کنند تا از آنها به عنوان مبنایی برای تصاویر تولید شده استفاده کنند.

الی گرینفیلد، مدیر ارشد فناوری ادوبی برای رسانه های دیجیتال، گفت که این شرکت قصد دارد به برندهای بزرگ اجازه دهد تعدادی عکس از یک محصول یا شخصیت را آپلود کنند و سپس از فناوری مولد برای ایجاد خودکار صدها یا هزاران تصویر برای نیازهای مختلف مانند وب سایت ها، رسانه های اجتماعی استفاده کنند. کمپین ها و تبلیغات چاپی

گرینفیلد به رویترز گفت: «تا چند ماه پیش، گرفتن همه آن عکس‌ها هنوز یک فرآیند کاملاً دستی بود – نه تنها گرفتن عکس‌ها، بلکه سپس پردازش آنها».

مقداری از عکاسی قرار است به سمت عکاسی مجازی حرکت کند، جایی که شما از پارچه کامل تولید می‌کنید. مجموعه ای از سازگاری با استفاده از این فناوری مولد.”

Adobe در روز سه‌شنبه نیز ابزارهایی را عرضه کرد که گرافیک‌های برداری را تولید می‌کنند، که به راحتی می‌توان اندازه آنها را تغییر داد و معمولاً برای آرم‌ها و برچسب‌های محصولات و همچنین ابزارهایی برای تولید الگوهای بروشور و موارد دیگر استفاده می‌شود.

گرین‌فیلد گفت قیمت‌ها نسبت به افزایش‌هایی که قبلا در ماه سپتامبر اعلام شده بود، تغییری نخواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.