تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1402 - 15:05
349 بازدید
کد خبر : 208845

قیمت Oppo Reno 11، قیمت Oppo Reno 11 Pro، مشخصات از طریق لیست مخابرات چین

قیمت Oppo Reno 11، قیمت Oppo Reno 11 Pro، مشخصات از طریق لیست مخابرات چین

به گزارش حالا نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ Oppo Reno 11 و Reno 11 Pro قرار است در تاریخ ۲۳ نوامبر در چین عرضه شوند. قبل از رونمایی رسمی، گوشی های سری Oppo Reno 11 با جزئیات قیمت و مشخصات کلیدی در وب سایت China Telecom مشاهده شده اند. Oppo Reno 11 Pro با

Oppo Reno 11, Oppo Reno 11 Pro Price, Specifications Tipped via China Telecom Listing 

به گزارش حالا نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ Oppo Reno 11 و Reno 11 Pro قرار است در تاریخ ۲۳ نوامبر در چین عرضه شوند. قبل از رونمایی رسمی، گوشی های سری Oppo Reno 11 با جزئیات قیمت و مشخصات کلیدی در وب سایت China Telecom مشاهده شده اند. Oppo Reno 11 Pro با پردازنده Snapdragon 8+ Gen 1 SoC عرضه می شود. هر دو مدل می‌توانند روی ColorOS 14 مبتنی بر اندروید ۱۴ و دوربین‌های سه‌گانه پشتی اسپورت اجرا شوند. اوپو رنو ۱۱ معمولی با تراشه مدیاتک Dimensity 8200 کار می‌کند.

قیمت Oppo Reno 11، Oppo Reno 11 Pro (مورد انتظار)
Oppo Reno 11 و Oppo Reno 11 Pro به ترتیب با شماره مدل PJH110 و PJJ110 در وب سایت China Telecom فهرست شده اند. طبق لیست، Oppo Reno 11 با قیمت ۲۷۹۹ یوان (تقریباً ۳۲۰۰۰ روپیه) برای مدل ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. مدل ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت و نوع حافظه رم ۱۲ گیگابایت + ۵۱۲ گیگابایت به ترتیب با قیمت ۲۹۹۹ یوان (تقریباً ۳۴۰۰۰ روپیه) و ۳۱۹۹ یوان (تقریباً ۳۸۰۰۰ روپیه) عرضه می شوند.

از سوی دیگر، Oppo Reno 11 در گزینه‌های حافظه رم ۱۲ گیگابایتی + ۲۵۶ گیگابایت و ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت با برچسب‌های قیمتی ۳۹۹۹ یوان (تقریباً ۴۶۰۰۰ روپیه) و ۴۱۹۹ یوان (تقریباً ۴۸۰۰۰ روپیه) فهرست شده است. این فهرست گزینه های رنگ آبی فلوریت، مهتابی، فیروزه ای و مشکی ابسیدین (ترجمه شده از چینی) را برای مدل های آینده پیشنهاد می کند. با این حال، این موارد به طور رسمی توسط Oppo فاش شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.