تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آبان 1402 - 16:30
293 بازدید
کد خبر : 208841

رنگ جدید vivo X100، عکس‌های غروب آفتاب بهبود یافته است

رنگ جدید vivo X100، عکس‌های غروب آفتاب بهبود یافته است

به گزارش حالا نیوز و به نقل از گسمارنا جیا جینگدونگ، معاون و مدیر برند ویوو، گفت که سری vivo X100 در هنگام غروب آفتاب بهتر از همیشه عکس‌های می‌گیرد. مدیر اجرایی مشخصات کلیدی این دو را در یک پست طولانی در Weibo فاش کرد، از جمله چیپست Dimensity 9300 و ISP vivo V3 برای

vivo X100 new color,  sunset photos improvement revealed

به گزارش حالا نیوز و به نقل از گسمارنا جیا جینگدونگ، معاون و مدیر برند ویوو، گفت که سری vivo X100 در هنگام غروب آفتاب بهتر از همیشه عکس‌های می‌گیرد. مدیر اجرایی مشخصات کلیدی این دو را در یک پست طولانی در Weibo فاش کرد، از جمله چیپست Dimensity 9300 و ISP vivo V3 برای دوربین‌های لنز با پوشش T* با برند Zeiss.

رنگ جدید vivo X100، عکس‌های غروب آفتاب بهبود یافته است
او افزود که تلفن ها عکس واقعی از ماه نمی گیرند. تصاویر “عکاسی محاسباتی” هستند که در آن دستگاه موقعیت جغرافیایی و فاز ماه را می داند. به طور ساده، تلفن از داده های موجود برای محاسبه وضعیت و موقعیت ماه استفاده می کند و سپس از تصاویر با کیفیت بالاتر برای بهبود آن استفاده می کند.

جیا چندین عکس از خورشید با لنز پریسکوپ و دو عکس دیگر با دوربین تله فوتو کوتاهتر ارسال کرد – یکی از یک شخص و دیگری یک کفشدوزک روی یک گیاه.

مدیر اجرایی جسورانه ادعا کرد که تلفن های vivo X100 عکس های واقعی از خورشید در هنگام غروب می گیرند. واقعیت این است که یک گوشی هوشمند نمی‌تواند آن‌ها را نیز تحمل کند – به شرایط ایده‌آلی نیاز دارد که خورشید در پایین‌ترین حد خود در افق باشد، ابری وجود نداشته باشد و انکسار نور باعث کاهش روشنایی کلی شود.

نور مستقیم خورشید در طول روز بیش از ۱۲۵۰۰۰ لومن است، در حالی که در هنگام طلوع و غروب خورشید حدود یک چهارم در حدود ۳۲۰۰۰ لیتر است. با این حال، یک SoC قدرتمند، همراه با یک پردازنده سیگنال تصویر اختصاصی که برای گرفتن چنین سناریوهایی ساخته شده است، می‌تواند با استفاده از داده‌های شناخته شده در مورد موقعیت خورشید برای بازگرداندن آن به عکس، ترفندی مشابه عکس‌برداری ماه انجام دهد.

چالش روشنایی کلی همچنان وجود دارد، زیرا به این معنی است که سایر اشیاء بسیار کم نورده هستند. ISP vivo وعده داده است که این مشکل را با جدا کردن خورشید از محاسباتش، پردازش بقیه تصویر و سپس اضافه کردن نسخه بهبودیافته خود خورشید برطرف کند.

رنگ جدید vivo X100، عکس‌های غروب آفتاب بهبود یافته است
این یک ویژگی جدید برای گوشی های هوشمند vivo نیست. Vivo X90 Pro از قبل عکس‌های خیره‌کننده‌ای در طلوع و غروب خورشید می‌گرفت. ما انتظار داریم که vivo X100 Pro با چیپست پرچمدار امسال Mediatek آن را به سطح بعدی برساند.

همچنین رنگ نارنجی دوست‌داشتنی گوشی هوشمند را با روکش چرم وگان مواج مشاهده کردیم. ما در ۱۳ نوامبر تأیید خواهیم کرد و انتظار داریم در ده روز منتهی به رویداد ویژگی های بیشتری را یاد بگیریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.