تاریخ انتشار : یکشنبه 27 فروردین 1402 - 0:43
118 بازدید
کد خبر : 208659

تخصیص ۲۰ قطعه زمین در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای مددجویان مهدیشهر

تخصیص ۲۰ قطعه زمین در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای مددجویان مهدیشهر

به گزارش ایلنا، محمد ابراهیم یوسفیان تامین سرپناه را یکی از اولویت های این نهاد برای جامعه هدف دانست و افزود: این نهاد همواره تلاش کرده است در این مسیر گام‌های بزرگی بردارد. وی با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن برای خانه دار شدن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان، تصریح کرد: با

تخصیص 20 قطعه زمین در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای مددجویان مهدیشهر

به گزارش ایلنا، محمد ابراهیم یوسفیان تامین سرپناه را یکی از اولویت های این نهاد برای جامعه هدف دانست و افزود: این نهاد همواره تلاش کرده است در این مسیر گام‌های بزرگی بردارد.

وی با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن برای خانه دار شدن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان، تصریح کرد: با حضور مسئولان استانی و شهرستانی  طی بازدید از خانواده های فاقد مسکن شهرستان مهدیشهر ، ۲۰ قطعه زمین در قالب طرح نهضت ملی مسکن به درجزین، مهدیشهر و شهمیرزاد اختصاص یافت تا با اقدامات بعدی واحدهای مسکونی برای مددجویان احداث شود.

یوسفیان با اشاره به راه اندازی پویش جمع‌آوری کمک به ساخت مسکن نیازمندان، گفت: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۴۹۳۶ و شماره‌گیری #۰۲۳۰*۸۸۷۷* باهدف مشارکت نیکوکارانه برای کمک به خرید و ساخت مسکن راه‌اندازی شده است تا هر کس با یک سهم از این خشت بهشتی می‌تواند در این کار خداپسندانه شرکت کند.

منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.