تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1402 - 11:58
342 بازدید
کد خبر : 208838

ابزار هوش مصنوعی مولد جدید آمازون به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تصاویر محصول را بهبود بخشند

ابزار هوش مصنوعی مولد جدید آمازون به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تصاویر محصول را بهبود بخشند

  به گزارش reportaj.me و به نقل از techcrunch آمازون ابزار جدیدی برای تولید تصویر هوش مصنوعی برای تبلیغ‌کنندگان ارائه می‌کند تا پس‌زمینه‌هایی را بر اساس توضیحات و مضامین محصول تولید کنند. آمازون در حال حاضر در حال آزمایش بتا این ابزار با تبلیغ‌کنندگان منتخب است و این شرکت می‌گوید «به مرور زمان» در دسترس

 

به گزارش reportaj.me و به نقل از techcrunch آمازون ابزار جدیدی برای تولید تصویر هوش مصنوعی برای تبلیغ‌کنندگان ارائه می‌کند تا پس‌زمینه‌هایی را بر اساس توضیحات و مضامین محصول تولید کنند. آمازون در حال حاضر در حال آزمایش بتا این ابزار با تبلیغ‌کنندگان منتخب است و این شرکت می‌گوید «به مرور زمان» در دسترس بودن را افزایش خواهد داد.

برای استفاده از این ابزار، تبلیغ‌کنندگان یک عکس آپلود می‌کنند، توضیح تصویری را که پس‌زمینه مورد نظرشان را توصیف می‌کند، تایپ می‌کنند، یک موضوع را انتخاب می‌کنند و سپس روی «ایجاد» کلیک می‌کنند. تبلیغ‌کنندگان همچنین می‌توانند با وارد کردن یک پیام متنی دیگر، تصویر را اصلاح کنند. سپس، به آنها اجازه می دهد تا چندین نسخه را برای بهینه سازی عملکرد آزمایش کنند.

 

این غول تجارت الکترونیک از تصویری از یک توستر به عنوان مثال استفاده می کند که شامل یک میز آشپزخانه تزئین شده برای پاییز با برگ های پاییزی و یک کدو تنبل نارنجی روشن است. بدیهی است که ابزار بتا کامل نیست. ممکن است متوجه شوید که تصویر همچنین دارای یک چنگال نه چندان معمولی در گوشه پایین سمت راست است. با این حال، پس زمینه به اندازه کافی قانع کننده به نظر می رسد.

 

بسیاری از برندها شروع به جستجوی هوش مصنوعی مولد برای کمک به ساده‌سازی فرآیند ایجاد آگهی کرده‌اند – که می‌تواند پرهزینه و زمان‌بر باشد. بر اساس گزارش رویترز، حتی شرکت‌های بزرگی مانند نستله و یونیلور نیز اعتراف کرده‌اند که از نرم‌افزارهایی مانند ChatGPT و DALL-E استفاده می‌کنند.

Colleen Aubrey، معاون ارشد محصولات و فناوری آمازون Ads در بیانیه ای گفت: «تولید خلاقیت های جذاب و متمایز می تواند هزینه را افزایش دهد و اغلب مستلزم ارائه تخصص بیشتر در فرآیند تبلیغات است. در تبلیغات آمازون، ما همیشه به راه‌هایی فکر می‌کنیم که می‌توانیم اصطکاک را برای تبلیغ‌کنندگان خود کاهش دهیم، ابزارهایی را برای آن‌ها فراهم کنیم که تأثیر بیشتری داشته باشند و در عین حال تلاش را به حداقل برسانند، و در نهایت، تجربه تبلیغاتی بهتری را برای مشتریان خود ارائه کنیم.»

 

آمازون امیدوار است ویژگی جدیدش بتواند به برندها در بهبود عملکرد تبلیغاتشان کمک کند. به جای یک تصویر محصول استاندارد با پس‌زمینه سفید خسته کننده، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند محصول خود را در زمینه سبک زندگی قرار دهند که داستانی خلاقانه را روایت می‌کند. به گفته این شرکت، در نتیجه، ابزار جدید آمازون می تواند نرخ کلیک را تا ۴۰ درصد افزایش دهد.

آمازون در ماه های اخیر تلاش های مولد هوش مصنوعی خود را افزایش داده است. به عنوان مثال، این شرکت ابزاری را برای کمک به فروشندگان در نوشتن توضیحات محصول معرفی کرد. همچنین از فناوری برای خلاصه کردن نظرات مشتریان استفاده می کند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.